Säg att du älskar mig

Heej!

Just nu sitter jag i min massagedyna, som troligtvis är mitt livs bästa köp. Bland de bästa i alla fall. En topcom med shiatsumassage! Kommer ni hem till mig måste ni testa denna! Alla borde ha en massagedyna hemma, dom är visserligen ganska dyra i affären, men jag köpte min på blocket för bara några hundralappar :)

Igårkväll ordnade jag och några till en riktigt mysig glöggkväll. Tanken var att ställa till med en riktig pangfest för alla som läser till farmaceut här i göteborg, men vi kom aldrig så långt. Vi blev väl runt 15-20 st i från vår klass istället :) Men det var riktigt mysigt. Jag bokade lokaler som finns här i vårt hus och bar ner allt som klingade jul. Vi hade knytis så det fanns hur mycket som helst att hugga tänderna i. Glögg, saffransgifflar, pepparkakor, julmust, muffins, mjuk pepparkaka, godis godis godis, ballerinakakor och ja till och med chips.

Förra veckan köpte vi en bil :) En vit volvo 945 med turbo, automat, kombi och bakhjulsdrift. När vi flyttade ner hit sa vi "neee vi kommer aldrig att ha bil här i Göteborg för det är inte värt det". Men, det är så värt det.

Förra helgen hade vi besök av Linnea och Stoffe :) Vi åt god mat, var på Liseberg, kollade film och var på väg ut till Freeport i Kungsbacka men vi kom aldrig dit för vi kom precis när det hade hänt en olycka så vi fick vända och istället åkte vi ut till min syrra och käkade. Tack för helgen mina hjärtan ♥ :)

Nu ska jag åka till Anna med lite grejer, vi handlade en massa igår som hon inte ville ta med till jobbet så hon ställde det hos mig istället :) Hittar inte min sladd till kameran så jag får leta upp den och slänga upp lite bilder senare :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-13 @ 01:25:00
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0