Fast and furiouuuuuus

Hej kvällen. 
 
Kom på att jag kanske skulle skriva lite här. Har nu gjort min första praktikvecka i Degerfors. Är alltså i Degerfors och gör min praktik på apoteket. Det har gått jättebra och det är verkligen superroligt! Alla är så snälla och min handledare är helt underbar. Jag lär mig så mycket av  henne, och alla andra också för den delen. 
 
I dag har jag njutit av att vara ledig, det är verkligen skillnad på att bara gå i skolan och att jobba. Man blir trött på ett helt annat sätt. Man blir väldigt trött på ett sätt när man pluggar, för då har man ständigt något att tänka på. Oavsett hur mycket man är i skolan, om man är nära en tenta tex. Då är man trött och stressad ständigt för att man inte kan släppa det. Men nu, det är verkligen skillnad. Så det var skönt med en ledig dag :) Jag och min mamma har varit i Örebro och shoppat lite :D Det var välbehövligt! För oss båda. Vi hittade bara massa fynd! Det gillar vi såklart :) Efter det hoppade jag av hos Linnea och fick lite kvalitetstid med henne, det var också väl behövligt. Tack för de :) 
 
Nu ska jag lägga mig, är sjukt trött. Mysigt att sova brevid mammsen! Men saknar Rasmus hela tiden ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Diggar din blogg, keep up the good work! :)

2011-06-04 @ 23:01:58
URL: http://freshtaste.blogg.se/?tmp=04225838

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0