I just can't get enough

Ojoj nu var det riktigt längesen jag skrev, över en månad sen och jag är förvånad över att se att det fortfarande är några tappra som kommer in här och kikar varje dag för att se om jag skrivit nåt. Så nu får jag väl ta och göra det! :)

Shit, mars redan. 4:e mars. Tiden går så sjukt fort. I göteborg är det typ vår nu. Alldeles bart på marken, fast kyligt. Solen ärar med att titta fram en sväng idag till och med.

 

Idag har jag varit på min första arbetsintervju, inom apoteksbranchen. Det gick superbra, men ska på två till nästa vecka så jag får återkomma om hur det blir ;)

 

Nu har vi bea, svanberg, lax och burra här på besök över helgen, trevligt värre :) Så jag ska väl inte sitta här å andra sidan, men å tredje sidan så sitter bea brevid mig vid rasmus dator ;D haha. neerds. meeen iaf, jag lovar att återkomma en annan dag, lite tidigare än om en månad ;D har massa vackra bilder och ljuva händelser i mitt lilla liv att dela med mig utav ♥

 

PUSS på alla vacka männskor

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0