Somebody pinch me, your love's too good to be true

Heej. Sitter här i min ensamhet (tyck synd om mig råå?) och har snart druckit upp en 1½ liters cola för mig själv. Okej där överdrev jag lite men den kommer vara slut tills inmorrnbitti iaf. Jepp jag är så duktig. Tittar på Dance your ass off och tycker att de är skitgrymma! Har även jobbat några timmar ikväll men nu är jag hemma. Följde med Rasmus till tåget förut och jag är verkligen usel på att vara utan honom. Vet att det bara är typ fem dagar kvar tills vi ses men det gör iaf lika ont i hjärtat och säga byebye. Dessutom tog han med sig Molly, mest bara för att jag ska slippa ta henne på ett antagligen proppfullt tåg på onsdag. Men ändå, har inte ens min lilla snutta hemma hos mig. Skulle göra iordning lite dip förut tills ikväll och brukar alltid få ge med mig lite av gräddfilen till tussan (typ hennes favvis) men hon var ju inte här nu kom jag på när jag stog med ett finger fullt av gräddfil ner mot golvet.

Igår hade vi julavslutning med klassen. Eller ja, det var "vi vanliga" i stort sett. Vi bullade upp med glögg i tre olika smaker, saffransgifflar, pepparkakor och ädelost och en massa gott. Plus lite vin. Och lite cider med glitter i. Gårdagens stora fråga var därav: "Vart tar glittret vägen, i kisset?" haha, vi är rätt störda faktist. Kvällen slutade på chez.

Igår hade jag och Rasmus "lilla julafton" hemma. Jag fick finaste julklappen nånsin av honom. Denna toppar han, inte jag heller för den delen, aldrig! Check out:

En bok full med bilder på mig och mitt hjärta, och några på Molly. Finaste presenten jag nånsin fått. Jag har världens bästa karl alltså.




Koncentration på hög nivå här. Vi leker nån lek som jag inte kommer ihåg vad det var den egentligen gick ut på  ;D


Mina fina vänner and moi på chez.


haha bildreprisen. Denna skall alltid tas när man nattkäkar på max!

Ne, nu ska jag kila ner till sanna, blev precis bjuden dit på film, så så synd är det egentligen inte om mig ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma....<3

Jag har världens finaste barn..// Tjatmamma igen..;))

2009-12-20 @ 21:07:50
Postat av: Linnea

Men vad sööt Rasmus är, tror inte han kan vara så söt, måste vara du lina som gjort till dig själv ;P Nerå, plus i kanten till honom! Ses snart!

2009-12-20 @ 21:57:48
URL: http://honungsgurka.blogg.se/
Postat av: Lina

Linnea; Jag vet, han är verkligen helt otrolig, inte ens jag trodde detta om honom. För ett litet ögonblick trodde jag faktist att det VAR jag som hade gjort detta. Men nee, tänk att han är så duktig ;D Yes we do!

2009-12-20 @ 22:14:09
URL: http://linabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0