Cuz im driving one of your cars

Vi har en bilskola utanför vårt fönster. Ser ut som att en tjej har en uppkörning. Hon får kolla om bilens lysen fungerar och nu står hon med huvudet i motorhuven och kliar sig i huvudet. Stackars tjejen. Killen står med händerna i kors och ser allmänt nonchalant ut. Huua. Hoppas det går bra för henne. Kommer ihåg den dagen jag körde upp. Jag är så in i helvete glad att jag har mitt körkort, jag vill aldrig förlora det. Jag vill inte göra en uppkörning till. Framför allt aldrig mer övningsköra på Degerfors trafikskola, troligtvis det värsta jag gjort i mitt liv. Men det lär jag väl aldrig mer behöva göra heller för nu kan jag köra bil.

 

Saknar min bil!


Kommentarer
Postat av: anna

haha, jag saknar den med. lille gertrud!

2010-04-13 @ 10:03:04
Postat av: Mamma <3

Den SÄMSTA trafikskolan i hela Sverige, förmodligen............;))))) och de kan ju "Idioten" leva med.....nääää här blir det INGEN REKLAM....!



Men du lilla gumman var helt FANTASTISK och köra bil, t.o.m jag somnade när vi övningskörde, kommer du ihåg det, då är man duktig och köra om mamma kan somna...;)

2010-04-14 @ 07:19:41
Postat av: Lina

Anna: Oooh jag med, tänk va mycket vi åkt i den du o ja :)



Mamma: Nej fy håller med dig!

hahha oj gjorde du, det är väl inte så bra kanske :P men japp, jag ÄR en fantastisk bilförare.. tills dess att bilen krånglar, då ringer jag rasmus :D

2010-04-14 @ 20:16:22
URL: http://linabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0