Viva la vida

God morgon! Nu är jag uppe såhär aptidigt igen, har varit uppe sen kvart i sex. Vilken fin flickvän jag är till Rasmus som går upp samtidigt som honom när han ska till jobbet och äter frukost.

 

Vad har hänt i min lilla värld sen sist jag skrev här? Tja.. inte alls mycket faktist, har mest jobbat om dagarna. Rasmus kom hem, vad det nu var för dag, onsdag kanske, och hade med sig 8 st makrillfiléer som han stekte upp i vitlök och chili. Det blev så jäkla gott så vi bjöd hit Anna också :)

 

 

 

 

I lördags blev vi bjudna på stenugnsbakad pizza på Rumpanbar (en restaurang på Linnégatan), av en kompis till Rasmus och hans flickvän. De var hur trevliga som helst och vi hade jättemysigt :) Kvällen slutade med några glas vin hemma hos dem, i världens finaste och mysigaste lägenhet i Vasa. Jag skojar inte när jag säger att jag gick vilse till badrummet.

 

Vi har även haft bil här i Göteborg sen Rasmus kom hit, vi lånar mina svärföräldrars. Det är så jäkla gött med bil här så det finns inte. Det är lättare att hitta här än vad man tror, har man bara lite is i magen och vet vart man ska så hittar man alltid rätt :)

 

Nu är jag ledig ända tills på söndagkväll och därför tänker jag åka till degerfors imorrnbitti och bo hos mami några dagar :) Ska bli supermysigt!

 

Jag lovade faktist lite härliga bilder på självaste PINK och det skall ni få.

 

Hennes entre

 

Nog för att vi stog väldigt långt fram men tyvärr är inte bilderna som är tagna direkt på scenen alls lika bra med min lilla skitkamera som jag skulle önska, därav är många tagna på stora bildskärmen.

 

 

Vi stog rätt nära som sagt, fast detta är nog lite zoomat också :)

 

Så galet snygg är hon! Och hennes backupsingers var helt grymma.

 

 

Flying pink

 

Good Charlotte var förband

 

Och även Takida

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0