Work it baby

God kväll! Sitter och väntar på att Rasmus ipod ska laddas upp lite, ska ner till gymmet och träna, kul fredagsnöje! Nerå, men ska cykla, min sjukgymnast vill att jag följer ett schema tre gånger per dag där man börjar med att cykla i en halvtimma och sen är det en massa övningar som syftar på att stärka och stretcha min höft (där jag har ont). Jag känner mig lite bättre, men får fortfarande ont när jag gör för mycket. Eller ja, det värker ständigt, liksom pulserar och ömmar, men jag får ondare när jag gör vissa saker. Så jag är rätt glad att jag sjukskrev mig nu i helgen. Jag hatar att sjukskriva mig men i det här fallet så är det dumt att gå iväg. Vet att jag kommer få ont. Jaja nog om det! Livet går vidare trots att man har ont, faktist. Vi köpte Wii igårkväll. Funkade dock inte att koppla in det igår för sladdarna passade inte i vår tv så vi fick sticka iväg och köpa ny imorse. Men shit vad roligt det är! :) :) Vi köpte det begagnat och fick med två extra spel och en Wii fit-platta. Så när, NÄR inte om, jag blir bra i benet då jäklar ska jag köra på yogan! :)

 

Annars igår så var jag med och tog emot de nya receptarierna för året. Kul och se, alla ser så nervösa ut. Men det är man. Shit så nervös jag var den första tiden innan jag lärt känna alla mina goa vänner och kommit på hur allt funkar osv. Kul och träffa Sanna och Melad också! :) Jag har inte sett dom på hela sommaren. Längtar tills jag får träffa de andra också :)

 

Nää nu ska jag ta ipoden och gå ner och köra en halvtimma. Lär vara själv där nere nu iaf. Tycker det är jobbigt när det är folk där nere för det är så litet. Å andra sidan så är många killar här i huset räääätt så snygga. När jag tränade imorse var det ögongodis där nere kan jag säga, haha ;D Men älskar dig mest av allt på jorden Rasmus, tro inget annat :)

 

This is what´s for dinner tonight! Aa räkmackor alltså om inte det syns, räkorna är gömda under osten. Långt ifrån världens snyggaste men de fick toppbetyg i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0