Vi älskar i våra hem, våra fötter kan lämna det men aldrig våra hjärtan

God morgon god morgon. Sitter här med en kopp kaffe, som vanligt, invirad i min filt, också som vanligt. Skippar skolan idag. Inte bara sådär utan det finns såklart en anledning till det men det orkar jag inte dra här. Får lite halvpanik när jag missar föreläsningar och sånt viktigt men det ska nog gå bra ändå. I tisdags började vi läsa en ny kurs, Läkemedelskemi. Rätt intressant, men samtiddigt rätt svårt. Mycket kemi såklart. Lite svårt att komma in i kemitänket igen. Men idag var det bara nomenklatur, namngivning av olika strukturer, och det ska jag nog fixa ändå hoppas jag.

 

Köpte ett jättefint armband för en vecka sen ungefär, från nån tjej som hade egen hemsida och tog emot beställningar. På hjärtat står det "L ♥ R" om inte det syns och det står för Lina hjärta Rasmus förstås :) Här är hemsidan.

 

Vi gjrode lax häromdagen igen, det är det godaste jag vet! Pressade massa lime över dem och pepprade ordentligt, goooottt!

 

Juste, eftertentafesten i fredags. Skojskoj! Här är alla tror jag, nee inte carro, undrar vart hon tog vägen :D Så himla najs bild!

 

Anna kramar ihjäl mig, det är myys!

 

Vi hann även med att dra på oss nyårsmaskerna :D

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma....<3

Tycker de Känns Skönt....att Anna har bytt Taktik.... ;) Jag minns ju henne som Den Grymmaste på Lutmansvägen 7 ja.....när hon Halvt slog ihjäl dej....i huvudet som liten...fast Hon va yngre.....Gött att de har vänt....Hon har nog säkert "Ågren" av allt Bankande...i ditt huvud..;)

2010-01-21 @ 19:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0