Slottsskogen

Heej! Sitter här och chillar lite. Pappa är som sagt här, så himla mysigt. Igår var vi ute vid delsjön (nästan precis där anna bor) och badade med anna. Vi var till och med i och badade två gånger, inte så dåligt :) På kvällen var vi ute och åt på Linne, en jättemysig restaurang. Anna åkte hem precis efter maten eftersom hon skulle upp och jobba dagen efter, men pappa och jag gick vidare till Linneterassen för en varsin öl. Vi vandrade sedan till bussen genom haga och vasastan, heeelt otrolig skönt om kvällarna nu. Idag har vi varit på stan, köpt en inflyttningspresent åt anna och vandrat runt i slottskogen. När jag har varit i slottskogen har jag bara solat och tittat på sälarna. Jag trodde absolut inte att det fanns så mycket djur som det gjorde där. Grisar, hästar, påfåglar, älgar, getter, små små  kycklingar, höns, pingviner. Rena rama djurparken. Nu på eftermiddagen har vi ätit pizza. Hm, vi som sa igår efter maten med våra överfulla magar att säkert inte behövde äta på fem dagar nu? Man blir hungrig fortare än vad man tror ;) Nu ska vi snart iväg på fotboll vid Rambergsvallen, Häcken-Helsingborg. Puss! <3

 

Kul båt

 

 

 

Sälen chillar lite

 

 

 

Sötaste!

 

 

 

Bigasss

 

 

 

Avslutar med sötaste bilden :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0