Kärleken övervinner allt

God fredagskväll! Trevligt att den är här. Nu är jag gräsänka i hela två veckor framöver, Rasmus åkte hem till Svartå idag. Och hur ska det gå, undrar säkert ni? Jag som grinar när Rasmus är borta en helg? Lite överdrivet kanske för jag klarar mig allt. Har varit i skolan hela dagen så jag är rätt tröööött. Det märktes på sista rasten då vi satt och spelade in en massa på Callys i-phone som förvrängde rösterna och vi brast ut i gapskratt. Haha :D Men att jag är trött det bryr jag mig inte om just nu, för nu ska jag se om jag kan få igång Zumba-skivan (som jag fick av mamma, tack för den) på datorn och köra lite :D Tror det är skitkul! Har zumbasticks också! Heja TV-shop! Sen in i duschen och sen ska jag åka upp till Melad. Trevlig kväll! :)


"Amor vincit omnia" Av Madelaine Wiktorsson, köpt i hennes butik "Ojojoj" där jag tidigare har jobbat. Denna köpte jag i hennes ovisshet :) Den passar utmärkt hos mig! Hon gör helt underbara tavlor.


Lite nya grejer. Burkarna är köpta på Ö&B faktist. Den ena är en kaffeburk och den andra förvarar vi knäckebröd i för tillfället :) Glasfaten är köpta som set på IKEA (69 kr för dem båda).


Bakade en ny omgång kladdkaksmuffins häromdagen, med mandelspån på :)


Kladdkaksmuffins


"Planteringssko" köpt på Ö&B.



Kommentarer
Postat av: Mamma....<3

Åhhhh så fint....Längtar till Påsk......<3<3<3

2010-03-26 @ 18:35:18
Postat av: Lina

Tack mamma :) Zumba funkade men började hacka, så får testa det en annan dag, ska göra mig iordning istället :)



PUSS!

2010-03-26 @ 18:43:52
URL: http://linabakar.blogg.se/
Postat av: Lina

+ jag längtar såklart också till påsk, ska bli mysigt :) Hoppas du kan komma så fort som möjligt!

2010-03-26 @ 19:09:01
URL: http://linabakar.blogg.se/
Postat av: en förvånad Madde

hej, vad kul att du har köpt en tavla av mig, ha det så bra många kramar från Madde (just nu på samma fest som din syster - det du!)

2010-03-27 @ 18:07:17
Postat av: Lina

Sv till madde:

Javisst! Tänkte överraska dig lite :D

Ja, anna sa precis det ;D

Kramkram!

2010-03-28 @ 12:50:56
URL: http://linabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0