Längtan är stor

Jag längtar något så fruktansvärt efter lite värme, grönska och doft av grillat. Tänk när all denna skitsnö (vid det här laget får man kalla det för skitsnö, det är faktiskt mars, man är rätt trött på snön nu!) äntligen töat bort och solen värmer upp våra gator. För att inte tala om kylan som tränger in även under flera lagers tröjor och en tjock jacka. Tänk när man får se vitsippor. Parkbänkar fria från snö. Uteserveringar fulla med glada männsikor. Tänk när det är så soligt att man måste bära solglasögon. När ska det bli så??


Jag vill dansa i skogen, utan snö!


Jag vill grilla på våran balkong, den är ju så redo för det!
Jag vet, glassgubben står fortfarande kvar, morrr ;D
Möblerna kommer ifrån min pappa :) Det kommer bli så mysigt på balkongen,
så fort det blir lite mer värme ute så ska det ut en massa växter och stora lyktor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0