Familjenmysisson

God kväll!

Idag är för mig en riktig slappardag. Igår skrev jag min läkemedelskemitenta, vilket jag tror gick hyffsat bra i alla fall. Hoppas de, man blir alltid mer och mer osäker ju mer man tänker på den och ju mer man diskuterar med sina kompisar om vad man skrev på den och den uppgiften. Gaah. På kvällen så kom mina kära vänner hem till mig, jag körde på lite eftertenta-/inflyttningsfest. Det gjck hem tror jag, de tyckte att vi hade så fint och mysigt :) Fast några av dem hade förstås redan varit hemma hos oss tidigare :) Rasmus sa att våran ljudnivå var rätt hög, vilket är ett tecken på att vi hade mycket att prata om :D Kvällen slutade rätt tidigt på Nivå, riktigt najs.

Imorrn åker jag hemåt Degerfors. Finns flera saker som lockar mig att åka hem men den största är förstås att jag (förhoppningsvis, om ingen blir sjuk eller så) får träffa min lilla snuttegulla till brorsdotter. Har hört stora rykten om att hon typ är den sötaste lilla bebisen i hela världen. Och av bilderna att döma, jo det kan nog stämma. Så himla söööt!



HOPE, fått som inflyttningspresent av min mamma ♥


Inflyttningspresent av Rasmus syster.


Penseér i trälådor, lådorna är köpta på Balders hage här i Göteborg.


Ny vägglampa från IKEA, sitter en till på väggen mittemot, ovanför korgstolen.


Bebispaket till min brorsdotter ♥


Jättefin lykta med ljus i, fick som inflyttningspresent av mina kompisar.
Den vita korgen är köpt igår på IKEA. Min tanke är att ha en rosa alt. en vit pelargon i denna :)
Ytterligare en tanke är att köpa en trappstege/pall att han på balkongen med blommor och ljuslyktor på.
Fråga mig inte vad rasmus 20 block gör ute på balkongen.


Familjenmys

♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma....<3



Åhhhhhh va fina bilder...........!

2010-03-18 @ 23:48:55
Postat av: Sandra

Sv: Visst är dom det! Precis, man kan ha dom till allt... Vi får väl se om jag köper dom :P

2010-03-19 @ 15:51:43
URL: http://sandrasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0