Ibland gör man rätt ibland gör man fel

Hejhej! Texten till denna låt är så bra. "Ibland gör man rätt, ibland gör man fel - lev med det" Så sant. Man kan inte alltid ta rätt beslut hela tiden men man måste ändå acceptera utgången av allt. Gjort är oftast gjort. Det funkar inte att gå och grubbla över saker man önskar ogjort. Fast ändå gör jag det? 

 

På tal om beslut så står vi inför ett stort beslut just nu.. oooh. Får se hur det blir med den saken =) 

 

Gårdagens planer ändrades lite, precis när jag skulle åka iväg till Frölunda torg så ringde brorsan och sa att de skulle komma förbi =) De hade varit på semester i Varberg i några dagar. Så Frölunda fick vänta, åkte dit efter att de varit här. Så himla roligt och få besök speciellt av dom =) Haha skämmigaste grejen hände, men det orkar jag inte berätta för det gör saken bara ännu pinsammare. 

 

Blev totaltchokad igår när jag kom hem efter att jag hade varit på stan, Rasmus bakade! Och vad? Jo marknadsnougat. Ooooh vilken kille jag har. Så nu har vi godis fram till jul typ, har för tusan tre fulla lådor i frysen =) Det är Inte bara jag i familjen som kan baka ;D 

 


Kommentarer
Postat av: SvärMor... :)

Bra Jobbat Rasmus......!!!!!

2009-08-27 @ 21:46:57
Postat av: Lina

han är så duktig min man =)

2009-08-28 @ 11:31:46
URL: http://linabakar.blogg.se/
Postat av: Bea

Ni får gärna skicka ner lite nougat till mig på posten ;) haha

2009-08-31 @ 19:18:38
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0