Blåbärspaj

God morgon. Vad händer idag då? För min del kan det bli att vi drar till stugan.. eller inte, vi har sagt det sen ja slutade jobba i söndagskväll typ =) Jag ska nog ta mig till Frölunda torg och checka läget där istället faktist. Tror att jag ska ringa Lorina och fråga om hon vill följa med =) 

 

Äntligen börjar kompisarna ta sig tillbaka hit till Göteborg, kul =) I måndags var jag och några till faddrar för de nya receptarie-ettorna, visade dem runt lite på skolan och i stan och sådär. Och igår chillade vi lite vid näckrosdammen/parken eller vad det nu heter. På kvällen var jag och hjärtat på bio, kollade på L.A gigolo, rätt rolig. 

 

Igår gjorde jag (efter att ha blivit inspirerad av anna) hemmagjord pyttipanna med stekt ägg till, så gott. Under tiden slängde jag ihop en blåbärspaj, så smarrigt. Rasmus fick med en massa blåbär hem hit från hans föräldrar som han ville att jag skulle göra nånting utav. Resten av blåbären som är kvar blire nog smoothies på tror jag =) PS Anna - Jaa det finns paj kvar, än så länge iaf :D 

 

 

 

 

 

Recept hittade jag på Matklubben.se 

 

 

Nu ska jag ge Molly lite tonfisk (hon älskar det på morgonen) och väcka Rasmus o göra lite god frukost. 


Kommentarer
Postat av: Anna

haha, finns det FORTFARANDE paj kvar ? :D (annis är lite seg)

2009-08-27 @ 19:54:03
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: p

ååååh gud va god den ser ut!

2009-08-30 @ 17:03:07
URL: http://paaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0