When love takes over

Heeej. Idag blir ännu en slödag, likt gårdagen. Skulle egentligen ha börjat jobba nu vid fyra men det.. blev inställt, ska jobba på torsdag istället. Igår var en riktigt härlig dag, både jag och rasmus sov huuur länge som helst. Var uppe en stund när anna var här en sväng innan hon skulle börja jobba, sen la vi oss igen. Sov till.. halv tre kanske? Skojar inte, har aldrig sovit bort en hel dag på det viset tidigare. Fast sov inge vidare på natten direkt så det var inte så konstigt iofs. Sen försökte jag gå bort min huvudvärk så tog en långpromenad på typ två timmar. Anledningen till att det blev lite längre än av vad jag tänkt mig var för att jag tappade bort mig lite :P Men som tur var så hade jag bra musik på mig iaf :) Sen blev det filmmys all night long.

 

Fredagskvällen var trevlig, slutade kanske inte på bästa sätt direkt men. Det bortser jag ifrån just nu :) Var kul och träffa alla igen och få dansa lite. Vi var hos Carro (innan det bar av till festu) och hon bor så fiiint, är så avis på hennes fyra eller femma eller vad det är ;) Jag tycker att vi sammanfattar kvällen med when love takes oveeeer, uno dos tres quatro - RUMBA! damn you're so sexy biiaatch, damn giiiirl. Tänkte lägga upp lite bilder också men de var inga roliga bilder på min kamera, jag var inte flitig den kvällen :) Ska se om jag får tag i några andra bilder. Vet att vi tog en hel del crazy bilder ;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0