Minusgrader

Hej!

Idag är det den finaste dagen på länge, hoppas alla har sånt här fint väder som Göteborg har. Lite lätta minusgrader och en strålande sol. Behövligt! Alla vet väl att man går under om man inte får nog med sol ;) Idag var jag uppe en snabbis i skolan, vi fixade till det sista som behövdes på labrapporterna som vi hållt på med ett tag nu. Hoppas de två sista blir godkända nu också för isåfall behöver jag inte dra dit imorrn. (UPDATE: Fick just ett sms att alla våra labbar var godkända, jippi!) Kanske skulle boka en klipptid då? Vet inte, får se. Kan inte bestämma mig hur håret mitt ska se ut. Vill ha det kort och snyggt, men är å andra sidan rätt nöjd med hur det ser ut nu.. men vill ha det tuffare!

Efter detta åkte syrran och jag inåt stan, köpte lite julklappar och sånt :) (Mamma, din är fixad och den är naaajs) Nu ska jag luta mig tillbaka i stolen och titta på senaste avsnittet av Andra avenyn, är heelt såld på den serien.


Är det någon som känner igen denna häst? HAHA. Min favvis.


Kommentarer
Postat av: Mamma

jasså,,,de är den..!!!! Ja Du vet ju hur fort ja fixar mina julklappar nu för tiden,,,men någe lite paket blir de ändå,,,, Älskar Ni Mej, så tycker ni oxå om de ja köper... Pussss..!

2009-12-01 @ 20:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0