Önskar mig ett par kryckor i julklapp, gärna en lite för tidig julklapp, typ nu

Hejhej. Sitter hemma i soffan med en kopp kaffe, har inte så mkt annat att göra. Har tydligen stukat foten eller nåt, vaknade upp igår av världens värk i foten och kan inte säga vart värken kommer ifrån. Vet att jag inte trampade snett eller nåt i fredags men jag har väl varit uppe i sömnen och trampat snett eller nåt :P Undrar bara hur jag ska kunna ta mig till skolan i veckan med den här värken, men jag hoppas att det blir bättre. Känns redan lite bättre än igår. Fick hoppa på ett ben hela dagen igår alt. använda rasmus som min personliga krycka. Inte kul.

 

I fredags var vi bjudna till Melad på fest, han hade hyrt världens bästa lokal i sitt hus. Kanontrevlig fest i övrigt. Igår var jag bjuden på 20-årsfest men kunde inte komma tyvärr, men hoppas ni hade trevligt :)

 

Idag är det andra advent och det andra ljuset i adventsljusstaken är självklart tänt. Just nu längtar jag oerhört mycket till den 22:a december, då jag får åka hem till degerfors/karlskoga. Ska åka inåt stan nån dag och köpa de sista julklapparna och ge skolan ett sista ryck. Vill verkligen hem nu. Nu nu nu. Saknar alla ♥


Kommentarer
Postat av: Rozaleen

tack så mycket, kul att du gillar dem! :)

2009-12-06 @ 12:32:30
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0