tisdag

Heej. Ska snart upp till skolan, började visst en halvtimme senare än vad jag trodde idag - tid för mer kaffi + mer tid på mig att försöka få upp mitt hjärta som snoozar hela morgonen lång :) Vi var iväg och kollade på Luftslottet som sprängdes igårkväll och fifan vad bra den var. Alla de filmerna (Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden och denna) är sjukligt sevärda tycker jag.

Annars händer inte mkt, är fortfarande avis på Anna som fick åka hem till ljuva Degerfors i söndags. Ville bara hoppa ner i nån av hennes väskor. Meeen det går ju inte, jag åker inte hem förrän den 23:e. Längtar dit.

Kommentarer
Postat av: Mamma...

Jag längtar oxå.....puss min Ängel...:)

2009-12-15 @ 17:35:11
Postat av: Linnea

Jag vet att du saknar mig, men allt jag tänker på är mina SKOR! Jag fryser om fötterna vafaaaan! Nåde dig om du glömmer mina uggs XP

2009-12-15 @ 21:52:05
URL: http://honungsgurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0