You are the biggest loser

Heey. Ett tips; felsms.com sån sjukt rolig sida. Har suttit och skrattat länge och mycket till detta. Det är alltså en sida där man kan läsa om folks tabbar vad gäller sms till fel person. Fruktansvärt roligt, vissa inlägg undrar man ju bara "har detta verkligen hänt?" :) Typ folk som skickat sjuka grejer till nån av dennes föräldrar som egentligen skulle ha gått till ens partner eller kompis. Gillar denna;

 

Till: Mamma
Sms: Smekte dina bröst i natt när du sov. Det verkade som du gillade det. Din lilla kåting. 
Svar: Vad pratar du för strunt

Förklaring: Så, nu tror mamma att jag smekt hennes bröst eftersom jag inte vågade förklara utan bara vill glömma helvetet. Jag trippelkollar alltid numera innan jag skickar sms. Smset var menat till min tjej.

Haha :)


Kommentarer
Postat av: Mamma...

ja de va ju massor av läsvärt....hahahahhaha

2009-12-17 @ 16:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0