Bröstcancerfonden

Såg förut att jag hade blivit länkad av Beata som är en av mina favoritbloggar. Fick ett litet skjuts upp såg jag :) Detta var som ett tack för att jag för ett tag sen bidrog med 100 kr till hennes insamling till Bröstcancerfonden. Bidra du med! Jag tycker att det är väldigt inspirerande att hon startat en egen insamlig och tyckte att det var en självklarhet att bidra. Som hon skrev tror jag, nästan vi alla har råd att bidra med något åtminstone, en 50-lapp istället för att köpa en flaska vin till helgen liksom.

Kommentarer
Postat av: G A B R I E L L A

svar: Jaa, det är supersöta! Bra att bidra med pengar till bröstcancerforskningen, själv har jag nyligen köpt ett armband som stödjer!



Hoppas att du har haft en bra dag :)

2009-10-06 @ 21:47:27
URL: http://forcornelia.blogg.se/
Postat av: Carolina

Svar: Nåe, TACK så mycket :) Kul att du gillar min blogg.



Cancerfondsinsamlingar är bra!

2009-10-07 @ 18:01:55
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0