Fredagsmyys

God kväll! Fridaysmyyyyys igen. Anna är här och vi bakar en pollykladdkaka. Supergott blir det nog. Slänger nog upp en bild sen kanske ;) Veckan i degerfors/karlskoga var hur bra som helst. Var mest hos mamma och snyggade till och hängde med Linnea en del också. 20-årsfest på lördagen för Bea som var hur rolig som helst, tack för den kvällen bea :) Jag och linnea hade crazy på badrummet som vanligt, bjöd även in en massa andra tjejer, massa snygga badkarsbilder, höhö! Lovar ;) Statt efter det, kul kul men stannade dock inte kvällen lång, anna och jag hamnade på MAX innan vi tog bussen hem. Bakis på söndagen åkte vi in till kusinerna i kga och fikade och ena kusinen visade hans nya moped ;d

Sen blev det hem hit till Göteborg och fortsätta plugga. Svårt att plugga i degerfors när man har tusen andra grejer att göra men det gick, ibland iaf. Fick ta boken i knät innan jag sklle somna och läsa lite. Nu har jag fått lite gjort iaf, tentan är om en vecka ungefär, på torsdag rättare sagt.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Var toppen! ses i november!

2009-10-25 @ 19:33:29
URL: http://honungsgurka.blogg.se/
Postat av: Bea

Va roligt att du hade roligt på festen :) Jag hade också väldigt roligt! :D

Du får skicka bilderna på msn eller nått nån dag, om du har lust :) Du kanske även kan skicka med några från när vi fira dig i somras!

Kramar

2009-10-27 @ 23:46:18
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0