Hela livet var ett disco

Lite update, sitter hemma med ett glas vitt i handen och har Anna som sällis. Vi har roat oss med att göra pizza ikväll och my gooood va gott det blev. Har även roat oss litte på stan, köpt kanelbullar, provsmakat choklad, mögelostar och böngryta på coop (älska coop), plockat löv & buskris mm. Sånt kul ni vet.

Mitt hjärta är borta även denna helg, därför bor min syrra här i helgen, igen ;D Ikväll blir det ingenting speciellt tror jag, ska nog sitta här och kolla på idol kanske och sen titta på en film som började.. hette den nu igen då? aja nån som började halv tio iaf.

Igår tog jag mig till Pärlbutiken Millefiori på Linnégatan. Köpte hem lite grejer som jag ska pyssla med nu i helgen tänkte jag :) Se om det är min grej liksom. Det är verkligen som att gå in i en godisbutik. Otroligt mycket fint.

 

Mmmm pizza med annanas, färska champinjoner och skinka


 

Gjort lite höstmysigt, plockat utifrån


Nu är det höst!


 

Skogsmulle



Kommentarer
Postat av: Sofia

vilken söt mössa :D

2009-10-02 @ 20:57:04
URL: http://kykkling.blogg.se/
Postat av: Bea

Japp. Anna och jag ska iväg och se den imorgon :) Härligt och höra att allt är bra med er. Jo, hörde att Rasmus är hemma. Han sitter tillsammans med Fredrik och ngra andra grabbar o dricker bira hos oss nu ;) Japp,allt är bra här. Läser patofys. i skolan nu, så det är lite hårt med alla sjukdomar, men det funkar :P vad läser ni nu?

Jaa, va kul att du kommer :D Kommer Anna också?

Kramar!

2009-10-02 @ 21:23:52
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0