Helgen

God kväll! Har haft en trevlig/mysig/lugn/stressig mm helg. Typ allt. Men den har vart bra =) I torsdags hade jag och mina vänner en Ost & vin-kväll, jag bokade matrummet som ligger i vårat hus och gjort lite cosy, vi var alla (nästan) och handlade tillsammans innan, massa goda ostar och gott vin. Trevligt trevligt =) Sen drog vi vidare till Parken, där var det mindre kul men efter det gick vi till Burgerking och träffade på coolaste killen, McDonald´s nånting hette han sa han. Höhö så himla skön, ingen svenska kunde han knappt så vi fick dra på våran bästa engelska. Sanna, jag och rasmus hade hur kul som helst medan de andra satt där inne och käkade burgare.

 

Fredagen var vi lediga så ägnade dagen lite åt att ligga i sängen med huvudvärk, sen när jag äntligen piggnade till något så drog jag ner till chalmers och pluggade lite. Sen gick anna och jag bort och handlade till allt vad fredagsmys innebär! Lördagen; stan och jobba, idag; färgat håret, pluggat och varit till IKEA med anniis. Trevlig helg som sagt.

 

Nu sitter jag här och skulle titta på Wallander men blev besviken.. verkar inte alls bra ju. Bytte över till trean istället där det går en komedi med Steve Carell. Verkar bättre.

 

Imorrn äre måndag och även då är vi föreläsningsfria = plugg all day long for me. Iaf tills på kvällen då våran pappa kommer till götet :D han ska på en spelning med Over the rainbow och anna och jag hoppas på att hinna träffa honom iaf en liten stund. Beror på när de hinner komma ner hit och när de måste gå in. Hoppas vi hinner ses iaf! =) Annars får vi ju träffa honom redan två dagar senare men ändå (både anna och jag åker till dfs då) ;D Så gött det ska bli. Kommer vara hemma drygt en vecka. Så gött, har massor att göra men det ska bli så kul =)

 

Anna i vår nya soffa

 

Ost och vin!

 

Del av gänget

 

Jag och Sanna skrattandes för fullt utanför BK :D

 

Rasmus, Ronald McDoland (eller vad han hette) och en jättegullig tjej

 

Kaffe på IKEA, billigt och bra! ;)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Engelsk Wallander - ingen hit, jag satte mig här vid datorn en stund istället. Ha det så bra i Gbg, hör gärna av dig när du kommer hem så kanske vi kan fika eller äta lunch tillsammans om du är i Karlskoga? Om du har lust och framförallt TID... vet hur mycket man ska hinna när man är hemmavid. Helt OK om du inte kan =)Jag VET hur det är att åka hemåt. Kram Madde

2009-10-11 @ 22:16:25
Postat av: Anonym

låter som en trevlig och händelserik helg

2009-10-11 @ 23:51:00
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Anna

haha, ja helt VÄCK! vafasen.. tur att det är julafton snart ;) <3

2009-10-12 @ 09:12:05
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det tycker jag med, jag älskar stora sängar som är fluffiga moln:P Allt bra idag?

2009-10-12 @ 11:45:25
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: hihi ja med =)

2009-10-13 @ 01:18:06
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Linnea

Fin soffa! Men i helgen blir det inge mys då blir det WOHPIIDOOPIDOO! PARTY :D taggad och laddad redan nu, så kan nog gå illa på lördag ;P Hoppas såklart att det blir bussen in till stan, planerar köpa lite pepparkaksdeg :D

2009-10-14 @ 10:02:50
URL: http://honungsgurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0