Jag ser det snöar?

Hejhej! Sitter hemma hos farmin och väntar på mat. Härligt att få mat utan att själv laga till den :) Blir en tika masalakycklinggryta och ris. Har precis varit nere vid min morfar och gratulerat honom, han fyllde 80 år för ungefär 2 veckor sen :) 
 
Igår flyttade min mamma in till karlskoga, vi slet heela dagen, men fint blev det. Allt är inte riktigt färdigt så anna och jag ska in dit sen och hjälpa till lite mer. Ska träffa Linnea också, efterlängtad tjej!!!!! :D 
 
Alltså, det snöade här förut? Whoot, är inte det lite tidigt eller? Vaknade runt halv åtta och ser stora vita flingor dimpa ner från skyn. Men det har förstås regnat bort. 
 
Ne nu blir det käk, byebye!

Kommentarer
Postat av: Madde

Såg dina inlägg nu.... har inte varit inne på bloggen på snart en vecka, hm... skulle du haft en tavla?Kram Madde

2009-10-17 @ 01:06:13
Postat av: Mamma

Den Kycklinggrytan vill jag ha Recept på..... Puss Min Ängel...!

2009-10-20 @ 21:59:41
Postat av: Mamma

Den Kycklinggrytan vill jag ha Recept på..... Puss Min Ängel...!

2009-10-20 @ 22:00:27
Postat av: Christine

Tikka Masala-kyckling är mums! :-)

2009-10-21 @ 11:21:35
URL: http://christineiparis.blogg.se/
Postat av: JoHanna

Haha, rollokola var en kul idé! Det ska jag testa nästa gång!! :)

2009-10-22 @ 14:31:04
URL: http://www.365recept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0