Kanelbullensdag

Kan någon gissa vad jag gör?

 

Bakar bullar förstås! Daah. Klart man ska baka bullar på kanelbullens dag ;) Rasmus överraskade mig precis, han sa att han skulle komma imorrn men han klev in medan jag låg på golvet och dammsög bakom hans dator, typ :P Chockad? jaa. Han kom hem lagomt till att få färska bullar, där tajmade han det ;) Ska försöka få med honom ut på en skön promenad sen tror jag. Får se om jag lyckas ;) Igår var det kul, jag hängde med anna till hennes jobbarkompis och hans kusin, jäkla roliga killar :) bjöd på underbart god mat och lärde oss dansa på persiskt vis.

 

Nu ska jag tillbaka till mitt bullbak :) ska visa bild på dem senare!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0