Lördagkväll

Är jag den enda som inte ska på nån slags halloweenfest ikväll eller? :) Känns så himla skönt och bara vara hemma ikväll, mår lite krassligt dessutom, rasmus likaså. Så det blir hemmamys framför The haunting, vill se Psycho 3 också men får se. We´ll se we´ll se. Tentan i torsdags tror jag gick rätt bra, hoppas det iaf. Blev en efter tenta-fika och en efter tenta-kväll med vin hos Sanna med vännerna som var kvar hemma :) Kvällen slutade på Vasastan, riktigt trevligt ställe med dubbeltoa på damernas = populärt! ;D Igår sov jag ut, vaknade dock rätt bakis och åkte sen in en sväng åt stan och träffade Melad och kikade lite på Bobby Botox, eller förlåt Bobby Oduncu som han heter väl? Kändisfrisören. Stog inne på Kicks och sålde sina nya hårprodukter. Riktigt snygg var han iaf. Sen var jag iväg och jobbade och sen hem och myste med Rasmus =)

 

Mina fina vänner <3

 

We love Mammas pojkar! :D

 

Här skulle vi se om jag passade i blont hår ;D

 

Tjejerna gillade mina skinnhandskar

 

Min fina syster var med också

 

Älskar mina nya klänning


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk att Du och jag har samma Klädsmak.... :) har en jumper som ser Exakt likadan ut.....och än en gång...... JAG HAR VÄRLDENS FINASTE BARN..... :)

2009-10-31 @ 20:00:49
Postat av: Lina

Jaså har du :) Vart har du köpt den då? Tack och du är världens finaste mammii ju :D

2009-10-31 @ 22:15:02
URL: http://linabakar.blogg.se/
Postat av: Linnea

häftig klänning, hoppas tentan gick bra! Har min på onsdag, fast den slutar 20.15 så blir nog bara att åka hem från Öret och på sin höjd ta ett bad ;P Hade annars kanske hellre spenderat firande som er :D

2009-11-02 @ 11:32:40
URL: http://honungsgurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0