Gölligöll

God kväll! Skönt med lite regn idag faktist. Har hängt på stan med Leeeenis idag, så mysigt. Satt på ekocafet i två timmar typ och bara snackade :) Just nu sitter jag och tittar på Top model, skriver i pausen. Helgen har varit helskön, i fredags var jag bara hemma med anna och kollade på dirty dancing och igår var vi två på stan, like usually :) kvällningen = vin + vindruvor + freaky friday! Resten av gänget var supertaggade på att dra ut men icke jag. Anna gjorde sitt allra bästa försök till att få med mig ut men jag ville verkligen inte :P Snyggade till här hemma istället och la mig i våran supermysiga, härliga stora(!) säng. Gjorde även troligtvis den äckligaste kycklinggrytan ever igår. Inte okej alltså. Superbeige(grå). Men idag testade jag ett recept jag sett på en blogg; Vägen från 137 kg KESOplättar. Såå goda. Gjorde dock med vanligt mjöl och utan äpplen i. Rekomenderas! :) Bra blogg för övrigt också dessutom.

 

 

Nu har visst Top model börjat igen, icke missa!


Kommentarer
Postat av: mamma <3

lade sidan som Favorit...den med plättarna alltså.... Puss... ;=)

2009-09-20 @ 21:05:36
Postat av: Lina

sv; bra idé mammis, man kan hitta skitmycket gott där :) love yooou!

2009-09-20 @ 21:06:58
URL: http://linabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0