Beautiful Linné

Har hittat en ny last: MARABOU DAJM! mm mm mm så gott de eeee. Som Anna sa igår "Asså lina jag kan inte sluta tänka på marabou dajm, asså jag måste ha det nuuuu!!" Så känner jag. Promenaden i ljuva Linné igårkväll var ju bara helt underbar. Älskar Linné. Vill bo där. Men vem vill inte det?

 

 

Sitter hemma och lyssnar till ljudet av grannens musik och bas, rasmus är där inne också. Jag var varmt välkommen meeen.. känner mig mer hemma hemma ikväll om man säger så ;D Har varit på möte/kurs idag och sen jobbat efter det så jag känner att jag bara vill vara här för mig själv och låta älsklingen komma in hit och pussa på mig med jämna mellanrum istället ;P

 

Imorrn blire kalajs hos callybally så nu ska jag måla mina naglar och fixa iordning lite. Ska jobba imorrn också så drar till festen typ direkt efter jag slutat, så jag måste vara lite förberedd!

 


Kommentarer
Postat av: anna

haha ooooh, marabou daaaaaim! fasen vad gott det är! jag som aldrig direkt har gillat choklad ens :D jag om någon kommer få en gravidmage nu i höst;D

<3

2009-09-25 @ 21:09:11
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0