Höstens härliga kulörer

Jag är sådär riktigt barnsligt förtjust i höstens härliga väder. Älskar det. Igår var troligtvis den finaste dagen på länge enligt mig. Hoppas på fler sånna dagar. Solen värmde och man kunde riktigt andas in den härliga doften i luften. Jag vet att nu blir det bara finare och bättre sånna dagar. Jag älskar när man går utanför dörren och man känner den där friska vinden ta sig in under jackan och man bara kan kura ihop sig under den gosiga stickade halsduken. Finns det något bättre?

 

Jag längtar tills allt ser ut såhär


Kommentarer
Postat av: Anna

du vet att jag verkligen också längtar! blir gald i hela kroppen bara av att tänka på färgglada löv och halsdukar, mysiga filmkvällar med tända ljus, dricka vin och gå långa promenader och sparka på höstlöven så de flyger all världens väg. ååååååååh. jag är kär i hösten :D

2009-09-07 @ 11:47:45
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0