You're gonna be a shining star

Hejhej!

Idag är jag trött. Oh så trött. Men dagen har gått bra ändå. Tror det är nåt som ligger och lurar i min kropp. Hope it's not swinefluuu. Ne så sjuk känner jag mig inte :) Börjar nog bara bli lite förkyld eller nåt.

Har vart i skolan, sen nästan direkt till jobbet. Kom hem för en liten stund sen. Rasmus försökte få med mig upp på pubrunda på Chalmers, inget jag var det minsta sugen på just nu. Det enda alternativet jag hade kunnat tänka mig (förutom att bara vara hemma och kolla på tv+duscha+packa) var att åka in till stan där mina vänner skulle gå på Parken, som anordnar studentklubb på torsdagar. Men så blev det heller inte, det hade inte ens blivit av nåt, ingen hade kunnat eller nåt sånt :) Det var ju synd, men skönt för mig som helst av allt bara vill vara aaaall by myself just nu :)

Haha Rasmus, skulle precis springa ner till bussen men kom inspringandes igen för och fixa håret. Han hade tydligen glömt det eller nåt och tyckte han såg ut som ett troll i huvet kanske? I vilket fall så ropar han in mig:
-Ser det bra ut lina?
-Jaaja det är jättefint, du är alltid fin i håret.
-Säkert?
-Jaaaaa! Spring nu, du missar ju bussen annars
Han börjar springa iväg och jag står kvar i badrummet.
-Rasmuuus? Hade du just raklödder i håret?!

Haha så bråttom hade han ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0