It's gonna be like a rainy day i can tell.

Hej! Sitter hemma hos min mor som inte är hemma och äter lite frukost. Men tro inte att jag just steg upp, när man sover hos mamma så vaknar man runt 6.00, oavsett om man vill eller inte :D Ska snart bege mig neråt stan tror jag. sen ska jag åka till Degerfors och hälsa på Anna och pappa :) Där blir det antingen att vi drar igång grillen eller sätter igång och hackar grönsaker till tacos :) Vidare sen drar jag och Rasmus till hans bror och hans fru, där vet jag inte vad det kan tänkas bli :) Kan tänka mig att vi åker iväg och kollar på nån majbrasa eller nåt. Mysigt! 
 
Hann preciiis till genrepet inför Linneas bröllop igår, direkt från tåget :) Kommer bli så mysigt! Bröllopet är alltså imorrn, den första maj. Jag är så glad för deras skull! ♥
 

Älskar min Rasmus, jag längtar tills vårt bröllop ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma.....<3

Jaaaa...det gör JAG med......!

2010-05-02 @ 21:34:27
Postat av: Linnea

<3

2010-05-03 @ 10:41:39
URL: http://honungsgurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0