Onsdag

Jävla skitkropp. Jag har troligtvis en inflammation i min höft, en "trokanterit". Det är en inflammation i ett muskelfästes slemsäckar. Det är ett jättestort muskelfäste som binder samman massa muskler. Inte undra på att jag haft så ont i ryggen/höften/benet. Gaah vad det gör ont just nu, läkaren tryckte och tryckte. Men skönt att veta vad det är i alla fall. Hoppas nu bara att få bort detta genom antiinflammatoriskt och en massa sjukgymnastik som ska stärka min rygg igen. Har haltat hela sommaren. Ångrar så att jag inte kontaktade en läkare tidigare. Men jag har dragit mig så för det, bytte till och med vårdcentral nu. Det ser nog roligt ut, Rasmus på kryckor och jag brevid, haltar och håller mig för ryggen. Rasmus mår bra i alla fall. Eller bättre. Skönt det :)

Kommentarer
Postat av: camilla

snart ses vi <3

2010-08-20 @ 21:43:35
URL: http://cammiie.blogg.se/
Postat av: Sabina

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2012-03-18 @ 19:01:18
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0