Drop it like it's hot

God morgon!

Återigen sitter jag i min massagedyna. Igår hade jag några vänner här och vi kollade på idolfinalen. Så frågade jag; "Just det, är det nån som vill testa den där massagedynan jag pratade om?" "Jaa gud hämta den!" fick jag till svar av alla i kör typ :) Den var helt klart godkänd av dom också ;) Klart att Jay skulle vinna föresten, han är helt grym :)

Efter idol så åkte jag med dom in till stan och drog till Rasmus. Han var på Golden days med sin kusin och så satt vi där en stund. Efter det så drog vi till Push där dom spelade helt grym musik!

Nu är det inte många dagar kvar tills vi åker till Degerfors, vi åker på torsdag! :) Längtar så! ♥ Är så nyfiken på hur mamma har det, hon flyttade tillbaka till degerfors för två veckor sen och köpte ett hus :)

Nu slänger jag upp lite bilder här, kom på att man kunde sätta in minneskortet i datorn.


Från julmarknaden på Liseberg när jag var där med Linnea och Stoffe förra veckan :)




Linnea och jag :)


Finaste gifta paret :)


Coola grabbar innan vi skulle ut och busåka lite med bilen ;D


Jag och Linnea fick rätt tråkigt där bak i bilen ;D


Jag bjöd på andra adventsfika innan dom skulle åka hem.


Här är en bild på halva våran bil :)

Nedan följer lite bilder från vårat glöggmys :)

Buffebordet


Massa olika sorters glögg




Callo! (Carro+Cally) Eftersom det är ett riktigt radarpar så säger man alltid "Carro och cally" när man pratar om dem men min tunga rullar sig när jag ska säga det så det blir helt enkelt Callo, och då vet alla ändå vem eller i det här fallet vilka man menar :P


Mysigt!


Rezarta och Sanna :)


Rasmus och jag och en kille i vår klass :)


Grabbarna


Kommentarer
Postat av: anna

vilka mysiga bilder :) PUSS

2010-12-12 @ 13:37:45
Postat av: Lina

Visst är de :) PUSS tillbaka

2010-12-12 @ 14:09:45
URL: http://linabakar.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vad fina bilder och vad mysigt ni såg ut att ha det på glöggmyset! Hälsa Rasmus så ses vi snart, blev en helvild kväll i lördags som jag bara måste berätta om!!!!! Miss u! Pussa**

2010-12-14 @ 07:28:26
URL: http://perfeckto.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åhhhhh va mycket fina bilder på allt och alla...!

2010-12-22 @ 08:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0