Hallelujah

Gomorron! Inte skrivit något på en vecka ser jag. Men har liksom varit lite busy, såatteeee. I måndags skrev vi på kontrakt på nya lägenheten! Wihu så nu är det helt till 100 prolle att vi flyttar. Ska bli så göött! Var uppe (neeej lina nere, det är två våningar ner, lär dig!) och kollade lägenheten häromdagen igen och planerade lite noggrannare hur vi ska möblera osv. Inte lätt när man har så olika åsikter och visioner ;D Medans jag vill ha blommor och fina ljuslyktor på balkongen vill Rasmus ha sin motorcykel där. Hur ska det gå ihop är frågan? :) Skämt å sido, vi kommer få det najs :)

I förrgår bjöd Rasmus ut mig på bio och vi kollade Snabba cash. Lite halvdålig men som alla andra tjejer säger jag; Det kvittar, för Joel Kinnaman är hur råsnygg som helst. Hade dock högre förväntningar trots att jag hade hört att den var rätt kass. Jag hade velat att filmen skulle varit lika bra som Johan Falk-filmerna. Meeen men, man kan inte få allt här i livet.


Nya lyktor från Indiska, superfina, bilden ger INTE rättvisa! :)


Jag, Lena och hennes kompis Josefin :)


Gumman chillar och busar lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0