Love is all we need

Ja, nu var det visst en vecka sen igen. Min nya grej, att bara skriva på torsdagar eller?

 

Ska göra mig lite lunch strax, men tänkte jag skulle skriva några rader här först om vad jag har haft för mig den senaste tiden. I helgen var jag i Degerfors, och alla andra små orter runtomkring där förstås :) Supermysig och trevlig helg, tråkigast var dock att jag inte fick träffa Linnea :( Skulle ha kommit på inflyttningsfika på fredagen i deras nya lägenhet, men stackarn blev sjuk :( Istället var jag och mamma som vanligt till... MAXI :) Haha, som alltid när jag är hemma. Hittade en supersöt grej till mitt framtida syskonbarn som snart kommer till världen :) Bara några veckor kvar nu. Sen åkte vi hem och kollade på Let´s dance och Solsidan och skrattade våra rövar av oss. Fan va roligt det är. Vaknade upp på lördagsmorgonen av frukost på sängen! Så mysigt! Vi satt nog i säkert en timma och pratade och myste. Sen följde jag med min kära mor till kyrkan och lyssnade på när hon och hennes kör sjöng, tänka sig, det trodde jag aldrig att min mamma skulle börja att sjunga :) Men faktist! På afrikanska dessutom. Lät så himla fint! :) Sen bar det hem till min kära far för födelsedagsmiddag. Tro´t eller ej men vi grillade faktist. Pappa drog på sig tjocka täckjackan och mössa och gick ut i snön och grillade ;D

 

Kvällen slutade hos Rasmus bror och hans fru. Blev bjudna på mat (trots att vi fortfarande var apmätta av det grillade och tårtan), så himla gott! Nån slags räksås med pasta, måste testa det nån dag. Vi fick med oss hans bror till Wickan och där kan man väl säga att kvällen slutade. Eller inte, på Viking såklart. Blev en kebabpizza där ;) Söndagen var det dags för kalas hos min mamma och äntligen, äääntligen är min Anna 20 år :)

 

Det var min helg! Veckan i övrigt har vi ägnat oss åt att städa och packa och rensa och hej och hå för snart är det dags för våran flytt :) Nästa helg sker det.

 

Hallontårta med stelnad choklad över. Hallonen låg i ett

hjärta och tårtan pryddes även av 20 ljus :)

 

Min fina mamma övar på sin sång :)

 

Rätt mycket snö i Svartå.

 

Rasmus gjorde iordning jättegoda (goda var dom men de

var inte gjorda med kärlek om man säger så!) semlor!

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma....<3

Yeees......Va Mammor kan......hahahahaha...!

2010-02-18 @ 18:53:15
Postat av: Linnea

:( Jättetrist, får bli nästa gång, lycka till med flytten i helgen <3

2010-02-25 @ 22:20:27
URL: http://honungsgurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0