Nyinflyttade

En liten snekpeak på vår nya lägenhet? :)
Så här fick soffan stå först..
(allt annat tjofs som ligger i köket och så på bilden, typ min rosa morgonrock, är borta nu btw så bortse från den :)
sen hamnade den här..
och nu står den på balkongen tillsammans med glassgubben (YEAH, i know, den får stå där i nån dag till sen åker den ner i källaren igen. Glassgubben alltså. Soffan får vi se hur vi gör med, jag är inte direkt för att ha en skinnsoffa på balkongen egentligen).
Och i vardagsrummet står nu istället en ny soffa :)
Älskar det extra fönstret i vardagsrummet också.
Ser lite mysigare och trevligare ut med en röd soffa tycker vi :) Ska bara köpa några stora svarta kuddar och lägga i som rygg, för de som ska vara där fattas. Sen blir det perfekt tror jag! Eller ja, plus att vi ska få tillbaka vårt barbord som är ute på lån, sen blir det perfekt! (Barbordet kommer att stå där soffan stog först, alltså mitt emot fönstret eller vad man ska säga) Sen har vi ju förstås ett härligt och riktigt stort sovrum men det har jag inga bra bilder på ännu :)
Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Mamma....<3

Görsnyggt...(men om jag får säga nåt).....Köp vita kuddar nu i vår...och svarta överdrag till hösten sen.....meeeen guuud så Mysig lägenhet...!!!!!

2010-02-28 @ 18:53:54
Postat av: Lina

Sv mamma:

Tack :) Ja visst är den, den är verkligen jättehärlig och fin. Svårt att fånga på bilder men du får se själv nån dag :) Jo iofs, fast jag tycker inte att rött och vitt passar.. men kanske de. Ska fundera lite. Tror det blir tufft med svarta, alt. vita med mönster på från indiska. Vet inte :)



PUSS på dig <3

2010-02-28 @ 19:22:13
URL: http://linabakar.blogg.se/
Postat av: anna

oho, så fint det blev då syrran :) får jag komma dit imorgon och kika igen? :) puss

2010-02-28 @ 19:26:41
Postat av: Lina

Tack anna, ooof course you can :) Kom hit imorrn nån gång på fm så hitter vi på nåt.



PUSS

2010-02-28 @ 19:35:24
URL: http://linabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0