Bög, mamma, kines

Goodday. Nice dag idag med fint väder och så men trots det så har jag inte satt min fot utanför dörren. It's a shame. Helgen har inte bestått av så värst mycket, Rasmus åkte till sin syrra i torsdags och kom hem igårkväll, jag skulle också ha följt med men jag struntade i det. Istället för Rasmus som sängkamrat hade jag min syrra. Jag klarar inte av att sova själv eller? ;D Jorå men helst inte. Anna var på pesonalfest i fredags så hon ramlade in här snorfull klockan halv tre ungefär (hihi nerå anna skoja, men lite på pickalurven var hon;)). Jag spenderade min fredagkväll med att först träna bort några kalorier med Sanna och Lena för att sen fylla på med kalorier igen (FREDAGSMYS) med massa av mina söta tjejer (och killar). Vi körde all in på fredagsmys med chips, dippar, ostbågar (allt från olw), godis + godis + godis. Typ. Och cola. Vi hyrde film också men den orkade vi inte kolla på. Blev Let's dance istället. För övrigt i helgen har jag inte gjort alls mycket. Hela dagen igår låg jag hemma och kollade igen en massa avsnitt av Paradise hotel mm. Fixade gryyymt god Kyckling-currypaj lagom tills anna slutade jobbet. (Gjorde som en "vanlig" ost-&skinkpaj, i äggstanningen hällde jag i curry och istället för skinka hade jag förstås i min kyckling). Grymt gott, hade dock kunnat ha i mer curry, så om ni ska testa den; var inte rädda för att kräma på med curryn! OK?

 

Är det vår tur nu?

 

Där ligger Mollan fint :) Hon älskar den platsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0