I are cute kitten!

Inte bra att dricka kaffe så här sent. Shit. Känner hur det kryper i kroppen, kommer aldrig kunna somna ju. Jag som egentligen är trött. Har suttit och pluggat nu ikväll, från sex typ. Gjorde lax och potatis till middag, riktigt gott blev det! Jag brukar göra min lax i ugnen, salta och peppra lite + pressad citron. 200 grader, inne en kvart, tjugo minuter kanske. Till detta gör jag en kall sås på creme fraiche - salta och peppra där också, i med lite citron och idag hade jag även i paprikakrydda samt lite kebabsås (otippat? Ja, men det passade riktigt bra i). (Dettta är egentligen inte "mitt sätt" att göra lax/kall sås på utan det är Rasmus. I learn from the master, så att säga ;D) Samtidigt som laxen stod i ugnen och potatisen kokade så slängde jag ihop smet till kladdkaksmuffins (igen) så frysen kunde fyllas på ytterligare :) Så bra att ha i frysen!

Tidigare idag hade jag en lab, fick ge ifrån mig några droppar av mitt bloooood, för att sedan infektera det och se vad mitt immunförsvar gör mot detta :) Coolt. Njae. Lab imorrn också, sen plugga, onsdag - plugga, torsdag - plugga, fredag - tenta. Så ser min vecka ut. Rikkktigt spännande vecka alltså. Just nu gäller bara skolan, känns det som. Men så är det ibland. Och så får det vara också :)

Nu ska jag slänga mig i soffan, mysa lite med molly och kolla på CSI ny. GOOD NIGHT! ♥

Shit va sööööt. Var bara tvungen att lägga in den :) Check it out!

 

 


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: jo det är bara bra :) ska sova snart! :D

2010-01-11 @ 23:25:54
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja har bara sååå Himla Duktiga barn....<3

2010-01-12 @ 17:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0