Thinking of you

God dag. Nu har min pappa kommit fram till Göteborg. Anna kom hit precis samtidigt och vi fikade lite. Papi är snäll och hade med massa paket till mig. Whoot, for me? Jag fyller år om en vecka men förväntar mig ingenting av någon så det var ju helt underbart snällt :) En parfym som jag har pratat om, en stor adidasbag och en jättefin hjärtburk i plåt. Han hade även med en till liten gåva från madde (min tidigare arbetsgivare och vän från smartys :)), en hjärta i trä med texten "thinking of you". Hur fint är inte det? :) Blir så glad!

 

Nu har anna och pappa dessvärre åkt ifrån mig redan, de har åkt hem till anna. Jag börjar jobba sen vid tre så han skulle vara med henne nu på eftermiddagen och sen kommer han tillbaka ikväll och sover hos mig när anna istället jobbar :) Imorrn ska vi åka iväg och bada om det blir fint väder och på torsdag ska vi kolla på fotboll.

 

Imorrnbitti ska jag äntligen tillbaka till min kiropraktor som ska knäcka lite i min rygg igen. Var där förra veckan. Jag har så ont just nu att jag är färdig att spy. Riktigt jävla skitont faktist. Hoppas att det blir bättre imorrn för detta är förjävligt :( Inte kul att jobba heller med så ont, får ta det jätteförsiktigt. Men som tur är så är jag ledig i några dagar efter idag. Jag har tydligen nånting som ligger fel i ryggen så han ska försöka lägga rätt det, men det kommer att ta tid innan jag blir bra, om jag nu blir det.. Han trodde dock att jag hade goda chanser att bli av med smärtan. Har haft ont i rygggen/högra höften flera år, men nu denna sommar har det blivit värre.

 


Kommentarer
Postat av: camilla

Men gumman, hoppas ryggen blir bättre.

Lät inte allt för skoj. Kommer du hemåt snart?=)

2010-07-22 @ 09:40:04
URL: http://cammiie.blogg.se/
Postat av: Madde

ett sent varsågod från mig, hoppas att du är bättre i ryggen! Kramisar från mig,

2010-08-06 @ 00:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0