it´s your birthday

HEEEJ. Alltså jag skojar inte när jag säger att jag är proppmätt, sedan imorse. Anna bjöd mig på en riktigt brakfrukost på Gothia hotel. Har inte ätit nånting sen klockan nio imorse. Okejrå det har jag väl.. lite. Okejrå två pizzamackor och ett gäng chilinötter tryckte jag i mig nu på kvällen. MEEN så jag ångrade detta, är nu proppmätt igen.

Idag är tydligen min födelsedag. Sjukt att åren går så fort. Fyller redan 22 år. Tyckte nyss jag fyllde 15. Snart fyller jag väl 30. Nu exakt för 22 år sen låg min kära mor smått utslagen med en liten Lina på bröstet gissar jag på. Eller så låg jag i min pappas varma och trygga famn. Eller kanske höll min storebror stolt i mig? Jag kanske låg i en säng brevid mamma med min Snuttan (min kanin med ett numera fastsytt, snett öra). Jag har fina bilder på allt detta så jag vet att det har hänt

Mitt hjärta är inte här, han är i stugan och gottar sig. Jag vill också. Men jag jobbar så jag kan inte. Saknar honom idag. Tur är att jag har anna hos mig iallafall :) Men helst av allt vill jag ha Rasmus och delar av Degerfors här också. Men tusen tack Anna för idag för att du förgyllde min födelsedag :) Fick ett jättefint armband från snö of sweden (ett av mina favvomärken dessutom) av henne också. Hade verkligen inte förväntat mig nånting, det hade räckt med frukosten liksom :) men hon är så snäll min syster ♥ Men nu på kvällen har hon jobbat så jag har ägnat mig åt mig själv, åkte upp till Delsjön och tog ett kvällsdopp, riktigt härligt. Nu ska jag kolla färdigt Bröllopsfotografen (tittar på den igen, älskar den!) och sen hoppa in och ta en dusch.

Saknar dig Rasmus ♥ Längtar tills du kommer hem till mig.



I fredags var jag by the way på Pink. Hon är helt jäkla grym. Så himla bra! Ska slänga upp lite bilder här sen när jag lagt in alla.

Kommentarer
Postat av: Beata

Grattis i efterskott ;)

2010-07-30 @ 20:15:26
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0