Como dice el dj

Heeej. Idag är det måndag och slut på de soliga dagarna. Här regnar det. Lägenheten ser för tillfället rätt förjävlig ut så det är snart dags för ett städryck. Min helg har varit underbar. I torsdags tentade vi sista kursen för vårterminen och efter det gick jag och några kompisar till Liseberg. De övertalade mig till ett åkband och fick med mig på både berg&dalbanan (neej inte balder, den gamla och neej jag har aldrig åkt den tidigare - mes) och spinrock eller vad den hette. Läääbbigt. Gaah vad jag skrek, men det var kul :) Kållerado, vem blev blötsast av oss alla om inte lina? Efter liseberg träffades vi hemma hos mig igen och kramade om varandra en sista gång inför sommaren. Buhuu.

 

I fredags träffades jag, sanna och anna inne i stan och solade lite i en park, med jordgubbar och varsin islatte. Vi såg hur många studenter som helst som åkte runt på stora lastbilsflak och tävlade om vem som spelade bäst musik typ, bara grym musik. Sen kom Rasmus hit med sin bror och hans fru, lite sena för vi hade en tid att passa. Vi skulle på ett studentfirande utanför göteborg klockan fyra, gissa när de var här? Fem över fyra. Men studenten själv var sen till festen så det var ingen större fara ;D Supertrevligt studentfirande! Jag och rasmus följde sedan med in till stan där hans kusin (alltså studenten) hade fixat studentfest på peacock. Han är "festfixare" på flera av stans uteställen så givetvis hade han fixat denna :)

 

Lördagen spenderade jag bara med rasmus, vi firade nämligen "våran dag", fast den egentligen var i torsdags. Fyra år tillsammans, tre år som förlovade. Länge :) Vi myste, gick på bio, lagade god mat och myste och myste och myste. Jag är så glad att jag har dig Rasmus ♥

Liseberg

 

Mys på min balkong :)

 

 

Goooooda jordgubbar

 

Söta anna :)

 

"Just no getting over yoouuuu, bring it back"

 

Don't ask me, de stog där en halvtimma typ.

 

Tobias anlände i coolaste lamborghinin

 

Gissa vilken bio vi kollade? :D

 

Supergod drink som rasmus fixade :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: camilla

Grattis Lina & rasmus till 4 år tillsammans :)

2010-06-07 @ 16:57:03
URL: http://cammiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0