Jag skulle andas i det tomrum som blev över, om du lämnade mig nu

Gomorron! Sitter här med frukosten i knät, typ. Idag börjar mitt försök till ett lyckligare, något sundare liv. Blev en grov kesomacka och en halv grapefrukt nu på morgonen. Lite kaffe på det också. (Note to self (som blondinbella eller vem det är brukar skriva); köp hem sporthavregryn så du kan göra gröt till frukost!) Nu ska jag ta på mig lite kläder och gå bort till gymmet. Vad sägs om springa 20 min, crosstrainer 20 min, cykla 20 min? Kan det bli bra? Tror det. Till lunch blir det ängamat (soppa på massa goda grönsaker/rotfrukter med lite grädde i).

 

Nog om deeeee. Jag har varit i degerfors sen i.. tisdags. Kom hem i lördags. Jag hade några dagar ledigt så passade på att följa med rasmus hem. Har ägnat min tid till att hylla ett antal studenter, både från degerfors, björneborg och svartå. Roligt att träffa våran släkt i björneborg, det händer inte alltför ofta nuförtiden. Vi lekte alltid med dom när vi var små, så roligt att se den pyttelilla lekstugan som står på deras gård, som är så pyttepytteliten att man alltid skrattar en smula när man tittar på den och minns att vi lekt i den. Grattade även Emelie som tog studenten i fredags, hon var så fin :) Hon påminde mig om när jag själv stog där så lycklig i vit klänning och mössa på huvudet, fullt med blommor kring halsen. Träffade även Camilla som visade mig hennes lilla kärlekskula på magen :) Träffade såklart även Linnea och hennes max, fick ett så fint halsband av henne och hennes man, som tack för hjälpen under deras bröllop/möhippa :) Tusen tack! Såklart fick jag även lukta lite på Tuva-Lee och busa med hennes storebror. Till helgen åker jag hem igen för dop för lilla snuttan.

 

Nog om dee meee. Nu ska jag väl pallra mig bort till gymmet, som sagt. Och eftersom jag är helt ledig idag så ska jag unna mig en runda på stan :) Byebye!

 

Stor leksak

Inte bra: Att ha vit Odd Molly-blus på sig i skitigt garage. Slutar aldrig bra.

 

Pappa önskade Jamie Olivers spaghetti med räkor, snäll som jag är fixade jag det. Pucko som jag är kliade jag mig i ögat strax efter att jag hackat chili. Smaaaaart, ögat sprängdes ju typ. Gjorde galet ont, testa inte det! ;)

 

Jordgubbar, på mammas balkong, med mina kära mamma i solen. Kan inte bli mycket bättre :)

 

Sandras tårta :)

 

Glada emelie längst fram :)

 

Coolaste bal-åket? :) Tror att dom hade roligast iaf.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0