Those sunny days

Vad gör jag uppe såhär tidigt när jag helst av allt bara vill sova längelängelänge idag? Jo katten har härjat heeela morgonen och Rasmus åkte tidigt till jobbet, lika bra att gå upp. Tvättar dessutom. Skitskoj morgon. Ok, en kvart kvar nu tills jag ska gå bort och hänga tvätt. Sen, sen jävlar, då ska jag sova. I en timma. GÖTT. Anna, ring inte och väck mig! Mrrr.

 

Tänkte berätta lite om min helg som varit, i torsdags åkte jag back to degerfors again. Jag och hjärtat lånade max båt och åkte ut en sväng. Damn vad gött det var och damn vad jag sög på att ro. Gissa om vi skrattade en smula :) We did. Låg i bikini (inte rasmus utan jag syftade förstås på mig) och rodde längs kanten, det var så vackert. Hoppade i och badade på flera ställen. Mysigt. Snackade lite väder med en tant också, sånt är jag bra på. Det gör jag alltid. De tyckte att vi var modiga som badade, men så kallt var det inte, tvärtom. Men smart lina, smart att bada när man är lite smått förkyld redan. Kan ju bara finnas en utgång till detta dumma upptåg. Att bli riktigt sjuk. Ritkigt bra att bli det två dagar innan jag skulle vara med på Tuvans dop som fadder och agera korsbärare. Finns ju inget smartare att göra förde. Som tur är så hann jag bli någorlunda frisk till lördagen så jag kunde vara med iaf :) Fick tyvärr hålla mig på avstånd från tjejen så hon inte skulle bli sjuk. ÅÅÅ vad det var svårt så go som hon är. Skojar inte, hon är absolut sötaste tjejen!

 

 

Yes, det är mina magrutor ni ser

 

 

 

 

Vill inte lägga upp några bilder på Tuva-Lee eller innifrån kyrkan, känns inte så schyst och lägga upp på någon annans barn sådär, så slänger upp lite andra schysta bilder istället :) Men tro mig, hon var så fin! Jag har så mycket fina bilder :)

 

 

 

Rasmus har kvar sitt barnasinne iaf, tur det ;D

 

 


Kommentarer
Postat av: Mammá <3

...men mej gick det bra o lägga upp bild på.... :)

vi har precis samma klädsmak hörru.... :)

2010-06-29 @ 19:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0