Midsommar

Hej! Solen lyser, jag lyser. Härligt. Midsommarhelgen har varit toppen, jag och Rasmus drog inte helt oväntat ut till västkusten (säger jag fast vi befinner oss på kusten även när vi är i göteborg men av nån anledning ser jag inte göteborg som "västkusten"). Först till Rasmus föräldrars sommarstuga där vi spenderade vår första natt. Hans syskon och deras familjer var där hela helgen så det var fullt hus med massa goa ungar :) Jag är lektanten nummer ett. Tror dom gillar mig. En av dem blev skrämd när Rasmus körde runt på crossen och när han kom nära så sprang hon in mellan mina ben och gömde sig. Sött. "Lina kolla här, Lina vet du vad, Lina kom ett tag". I love it :) Well well, på midsommarafton åkte vi ut till Kungshamn där massa av Rasmus kompisar (david, mulle, tom bla.) tältade så vi ställde vår bil, som även var vår sovplats för natten, på campingens parkering och hängde med dom hela kvällen :) Riktigt kul! Dagen efter åkte vi tillbaka till stugan och stannade till på två loppis efter vägen. Första hittade vi ingenting men nästa ställe var helt underbart. Hittade massa grejer! :) Vi lovade att komma dit igen nästa gång vi åkte förbi för vi hade inte så mycket kontanter på oss.


Flaggan på topp såklart!


Vår utsikt från bilen.


Vår sovplats och min midsommarklänning :)


Saikon, PJ och Rasmus på camingen






Jag och Sofia


David







Frusen Sofia med vantar och en hes Sarah :)




Triss i söta tjejer :)


Seriöst, jag tror halva Degerfors/Karlskoga var på denna camping :)


Två till Degerforsare :)


Detta möttes vi av när vi kom hem, brännboll, vi missade det precis tyvärr. Hade varit kul.


Rasmus på MC.








Tror ni att vi trivs där eller? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0