"Det är ganska ovanligt att ett djur äter spagetti och har kläder på sig.." "NEJ det är inte ovanligt!"

God kväll! Vilken skön dag det har varit idag! Herrejösses, man trodde ju att det var vår. Men känner jag Sverige rätt så kommer det mer snö. Man behöver sånna här fina dagar ibland för att inte tappa hoppet om livet.

 

Idag fyller mitt hjärta år så jag väckte honom med frukost på sängen imorse. MYS på hög nivå, det blev en riktigt brakfrukost; Smörgås á la Lina (det är inte svårare än så att det är en macka med smör och ost på), skål med fil, müsli och honungsmelonbitar i, kaffe med choklad och grädde och varsitt glas juice. Istället för tårta bjöds det på kladdkaka med grädde och melon. Jag lovar att det var underbart gott och att jag är härmed utsedd till världens bästa flickvän. Igår lyckades jag få med mig karlsloken in till stan för att handla lite grejer på Chilli (världens bästa affär). Köpte kuddar till soffan, en ny klocka till vardagsrummet och nya tallrikar. Tallrikarna är de snyggaste på marknaden just nu, enligt mig, retangulära vita lite vågiga i kanterna eller hur man ska uttrycka sig. Avlånga alltså, inte kvadratiska. Så himla käckt!

 

Min kväll är redan utstakad:

19.30 : Halv åtta hos mig

20.00 : Dating in the dark

21.00 : DH

22.00 : Cougar town

23.05 : Seinfeld

Sen är det gonatt som gäller!

Såatteeee, hejdå ha en fortsatt trevlig dag ♥

 

 

 

(Här under klockan ska vårt matbord stå)

 

Slänger dessutom in en liten bild på mina goda fiskgratäng jag gjorde igår;

Torskfile, en påse "Fransk Mix" och ett paket grädde. Klart! Till detta blev det potatis.

 

 

Fick precis höra en trevlig överraskning över telefon! Så himla kul, längtar dit :)

 


Kommentarer
Postat av: Mamma....<3

...........meeen vilka snygga kuddar....skitsnygga....! och så har ni skaffat en bil.....va kul..en folkvagn..;))) och formen du fick..va gott det såg ut....Guud va duktig du är.....!!!!!

2010-03-04 @ 19:44:01
Postat av: sofia hanssson

vilken fin klocka,lina! vart har du hittat den? : )kram sofia

2010-03-05 @ 14:26:37
Postat av: Lina

Hej Sofia! Tack, den har jag köpt på Chilli ;D Fanns med annat mönster på också tror jag.

Kramkram!

2010-03-05 @ 15:55:41
URL: http://linabakar.blogg.se/
Postat av: Lina

Mamma: Tack! :)

2010-03-05 @ 15:56:13
URL: http://linabakar.blogg.se/
Postat av: linnea

missss uuuuuu

2010-03-10 @ 22:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0