Kärleken, den bästa leken som finns

Seeeeg som en gris idag. Kan bero på att jag gick upp vid en omänsklig tid imorse (beundrar min far som alltid går upp den tiden då han jobbar förmiddag). Tio över fem väckte min pappa mig och sa hejdå för han skulle till jobbet och klockan 6.45 gick mitt tåg från Degerfors till Göteborg så det var ju lika bra för mig att också gå upp då (läs; efter 20 minuters snooze). Tur att jag har en snäll och pigg farfar som skjutsade ner mig till stationen dessutom :)

 

Min helg har varit guld. Hann med precis allt jag ville och lite till. Fick se Linnea och Stoffes nya lägenhet :) Två gånger dessutom! ;D Hann med en promenad med Camilla också i sista sekunden typ :) Snacka en massa skit as usual och så visade hon vart de skulle flytta :) Till och med en kaffe hos bäckman fick jag tid för ju :) Har umgåtts mestadels med mamma och pappa och bara varit hemma. Det är så skönt tycker jag, när man är hemma. Att bara vara med sin familj. Anna tog med mig ut på en helvetes promenad en morgon också, hahah :D Jäkla slaskväder. Vi som tänkte ta värsta powerwalken runt hela degerfors typ. Kan säga att så blev det inte, vi kom inte så långt :D

 

Fick såklart även träffa på min brors dotter Tuva-Lee också. Sötaaaast. Jag lovar att hon var hur goo som helst. Och lancelot, så stolt. Fick busa en massa med honom också :)

 

Nyfiken tjej spanar in vem faster är :)

 

Lilla prinsessan är nyfiken även på farmor :)

 

Anna älskar och vara lektant :D

 

Mamma och jag åkte ut till Lunedet och tog en mysig promenad. Men snälla, måste det verkligen komma ännu mer snö?

 

Mamma berättade att det är många som gifter sig i Lunedets kyrka för att sedan ta sina bröllopskort vid denna bro. Hur fint är det inte här? Tänk på sommaren, när allt annat runt omkring är grönt. Det är så himla fint i Lunedet.

 

Ett måste när man är i Degerfors; Kanada special! Slaffsig och god :D

 


Kommentarer
Postat av: anna

så kul att du kom hit :) saknar dig verkligen nu när vi bor halva sverige ifrån varandra :( <3

2010-03-23 @ 10:09:14
Postat av: Mamma....<3

Jättefina kort....!

2010-03-24 @ 22:15:50
Postat av: Helena

är inte säker men tror det var dig jag såg igår :)

2010-03-25 @ 06:50:02
URL: http://pompinella.blogg.se/
Postat av: Helena

kom på sen att det nog inte var du för vi bor inte ens i samma stad tror jag.. haha klantig jag är.

2010-03-26 @ 06:58:35
URL: http://pompinella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0