För att jag älskar dig, så som du är

Nej detta är helt värdelöst. Kan bara inte sova. Bara grubblar. La mig runt tolv, insåg att jag inte kunde somna efter en timma och nu har jag suttit här sen ett ungefär och har fixat en massa som har med skolan att göra, praktikplats och examensarbete bland annat. Suck. Jag har tiotusen grejer som cirkulerar i mitt huvud just nu. "Hur ska jag göra?", "Hur ska det bli?", "Jag måste ta tag i det" "Jag måste ringa dit" "Kommer jag nånsin bli bra i min förbannade rygg?!" bland annat. Sitter just nu med en värmedyna om ryggen så den föhoppningsvis ska slappna av lite. Det är så jobbigt när man inte kan sova ordentligt pga ryggen. Det gör ont hur jag än ligger. På sidan, på magen, på andra sidan och på ryggen. Ont. Ahmen hur fasen ska jag ligga då? kan man tycka. Blir galen. Ehmen kanske ska krypa ner i sängen igen. Give it one more try. God natt!

Kommentarer
Postat av: camilla Gravid v. 41

tack älskade vän, jag går bara & väntar nu. & lovar att höra av mig så fort han är ute ;P

Kram

2010-10-12 @ 11:44:02
URL: http://cammiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0