Can't telephonin' me

Hopp, nu är min mobil helt död. Igen. Faktist. Det har hänt förr alltså, eller rättare sagt för några veckor sedan. Då helt plötsligt så var den död. Slut. Finito. Men dagen efter återuppstod den. Bara sådär, precis när jag skulle göra det allra sista försöket att slå på den så bara.. "dingdingdiiing". Allt var som vanligt igen. Bara lurades lite, typ. Men nu igår.. helt död. Vi får väl se om den återuppstår denna gång också. Kanske ska göra som sist, hota om att köpa en ny. Inte mig emot egentligen.

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja absolut, Klart jag vill träffa dig, om jag inte ligger och föder förstås ;P Kan ju höras då! Puss&Kram

2010-09-16 @ 12:30:58
URL: http://cammiie.blogg.se/
Postat av: camilla

haha ne det är ju inte det, enligt de första beräkningarna så skulle ju bebis komma 25 september, så vem vet ;) Puss&Kram

2010-09-16 @ 18:44:37
URL: http://cammiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0