Tonight I'm not takin' no calls, cuz I'll be dancin'

God kväll. Har precis varit inne i stan och gjort ett försök att köpa en ny mobil som jag tittade på förut. Jag bestämde mig för att åka in och köpa den som killen på elgiganten så snällt la undan till mig. Men det gick inte så bra för jag ville göra om mitt kontaktkort till ett abonemangkort istället men det gick tyvärr inte idag för jag heter inte Christer Johansson (som min pappa gör) och är alltså inte den som står som ägare till numret. DAMN it. Jag som ville ha den med mig hem, där och då. Jaja tur att jag ska åka hem till papi imorrn då så vi får fixa över det där numret på mig, för jag har världens bästa nummer och vill inte bli av med det. Självklart hade jag kunnat fått ett nytt nummer men det ville jag icke :) Jag får väl kolla i karlskoga, fast där skulle den inte finnas på lager på elgiganten så då får jag gå nånannanstans. Suckelisuck. Eller så får jag traska tillbaka till elgiganten här i götet på måndagkväll, såfort jag är tillbaka! :) En Samsung Galaxy 3 föresten blir det. Oj, den hette nåt mer förstås, typ !8200 eller nåt sånt. Nice är den :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Beata

Åh, tack snälla Lina! Grymt av dig att vara med i år igen! Kram

2010-09-28 @ 21:47:32
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0