A falling star

Shit så fel det känns att gå flera dagar utan mobiltelefon. Fast ganska skönt på ett sätt. Hemma kan jag låna Rasmus telefon och folk som vill ha tag på mig kan ringa till Rasmus men när jag inte är hemma blir man helt ensam på nåt sätt. Jag kan inte ringa, ingen kan få tag på mig, jag kan inte kolla klockan (har dessutom lyckats slarva bort mitt armbandsur, måste leta rätt på den föresten!), jag kan inte smsa. Jag är helt enkelt väldigt beroende av min mobiltelefon, det märks :) Men nu har jag fått låna min mors mobil i alla fall, Anna hade med den hit när hon kom tillbaka till gbg igår. Thank good for that. Haha :) Till veckan, efter tentan, ska jag ge mig ut på jakt efter en ny. Frågan är vilken bara? Xperia-mini funderar jag på. Har hört både bra och dåligt om den. Eller en HTC wildfire. Den verkar också rätt nice. Får se får se. Har bara kikat på nätet än så länge, måste ut och klämma och känna på dom. Vilken som känns bra i handen liksom. Det är viktigt. Kommer nog ändra mig hundra gånger innan jag bestämmer mig, om jag känner mig rätt.

 

Nu ska jag snart lägga mig, min rygg is killing me. Känns som om allt bara blir värre och värre hela tiden. Har ont i hela svanken + höfterna, båda sidorna. Inte bara högersidan som jag fått en kortisonspruta i utan nu har jag även fått jätte%#¤%ont på vänstra höften, precis på samma sätt. Så med min tur så har jag säkert åkt på en likadan inflammation på andra höftknölen också. Alltså jag orkar inte med detta, kan det inte bara försvinna? Jag gör i stort sett vad som helst.


Kommentarer
Postat av: camilla

Men men men? Hur får jag tag på dig när lilleman föds?;)

2010-09-17 @ 16:33:09
URL: http://cammiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0